Σελίδες

Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Χαντακωμένη!!!




Τούτον που συμβαίνει εν μπορεί να συμβαίνει!!! Αφού συμβαίνει, όμως, σημαίνει ότι μπορεί να συμβαίνει!!! Ναι!!!! ....... αλλά εν ΓΙΝΕΤΑΙ να συμβαίνει!!!!

Π' αλλού το καρτέρουν, π' αλλού μου ήρτεν!! Τζιαι μιλώ για το στερητικό σύνδρομο! Ποιος μου το παραλάλε!!!! .....

Τ' αποτέλεσμα ... = 1 πακέττο τσιάρα! Ένα πακέττο. Σαν το κουτττούτζιην! Κατά τ' άλλα ήταν να το κόψω!

Εκτός που το κάπνισμα τζιαι τους θυμιατούς, επιδώθηκα τζιαι στο δκιάβασμα! Όϊ εν εδκιάβασα κανέναν βιβλίον!!! Δκιαβάζω τ'άπαντα! Δκυο - τρεις μέρες κολλημένη πας την οθόνη!!!

Έλεος μαζί μου!!

Παίζει παιχνίδκια τζιαι ο νους μου - εν δουλεύφκει καλά το φλασς-μπακ: εν μου διά τες ακριβείς ημερομηνίες (Όϊ εν είμαι έγκυος!!! - έννεν μόνον τούτο που σηματοδοτούν οι ημερομηνίες!).

Ένει μπόρω να πω τίποτε άλλο! Πόση έκθεση! Ήδη ήταν αρκετή! Γενικώς, δηλαδή! Παντές τζιαι κάλουν τους παπαράτσι για να δω τη φάτσα μου σε ούλλα τα λάϊφ στάϊλ περιοδικά που κυκλοφορούν ανά το παγκόσμιο σε έντυπη τζιαι ηλεκτρονική μορφή!!


Εδώ πλανήτης Γη - SOS, SOS, SOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια: