Σελίδες

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2012

Για καλήν ημέρα ......

Η μέρα ξεκίνησε με χαμόγελο και αισιοδοξία

Μέχρι πριν λλίον

Τζιαι μετά ακολούθησεν τούτο (Μάνα μου το μωρό μου, εν πολλά ήπιον το ύφος του για θυμοθκιαρούιν)


Σημείωση: Η φωτό εν που το Φ.ΜΠ. χωρίς στοιχεία

Έσιει τζι' άλλους λαλώ - Εντάξει ο παπάς μου έν μου έμαθεν να σπάζω μούτρα. Ήταν ............ προσωπικόν 'επίτευγμα'. Μιτσόττερον μεν που το "ξαπολώ σας τζι' έχω εμπιστοσύνην ότι εννά καταφέρετε να τα σπάσετε μόνοι σας", αλλά δεν παύει από το να είναι έναν μάθημαν

Τζιαι μετά διά μου την, το τραγικόν άσμαν (ένει ξέρω ποιον ένει αλλά ήρτε μου η φράση του στο νου)

"Κτύπα κι' άλλο, θα τ'αντέξω ......."

Το αστείον ένει ότι μόλις πάω να σκεφτώ: "Ρε ..... άμπα τζιαι υπερβάλλω; άμπα τζιαι κάμνω λάθος; άμπα τζιαι έδιω ευκαιρίες; άμπα τζιαι δημιουργώ μες το νου μου ιστορίες που το τίποτε;"

έρκουνται πρωινά όπως το σημερινό, για να δώκουν απάντησην:

"Μια χαρά το κατάλαβες!"  - Ήταν απλώς τζιείνον που λαλούν "σουξουλά ο δκιάολος" για αποπροσανατολισμόν.

Το απόφθεγμαν την ημέρας: Ο 'δκιάολος' μπορεί να σουξουλίσει σε οποιοδήποτε ανύποπτο χρόνον. Ο στόχος του έν' νναιν μόνον ο αποπροσανατολισμός, αλλά τζιαι η μείωση των αντοχών τζιαι τον αντιστάσεων. Άσε που μπορεί να χαλάσει τζιαι την μέρα. Αν το αήκετε. - Έσω έτοιμη κι' αντιστέκομαι σθεναρά!

Άμαν όμως ημπεί το νερό στ'αυλάτζιν, εν τζιαι στρέφεται πίσω! Μιαν κατεύθυνση έσιει η ροή- έστω τζι' αν κάμει κάποτε κιρκιλλούθκια γυρών που καμιάν πετρούν ή κανέναν βράχο


Εϊβα μας! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: