Σελίδες

Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Τι μου έμεινεν που τες βουλευτικές .....

Όπως ο παραπάνο κόσμος, τούτην ούλλην την περίοδο, είδαν πολλά τα μάθκια μου, ακούσαν πολλά τ' αφκυά, εθυμώθηκα, απογοητεύτηκα, εσήκωσα το φρύδι που ενδιαφέρον τζι' άλλα πολλά.

Έναν πράμαν μου έμεινεν ουσιαστικά γιατί γυροφέρνει στο νου μου συνέχεια τζιαι εν το είδα να "παίζει" πολλά ..... μάλλον καθόλου.

Την κουβέντα μιου ανθρώπου που θεωρώ σοβαρό αφού εν αθθυμούμαι ποττέ να λαφαζανεύκει, τζιαι που εστάθηκεν στον πούντο του υπερασπιζόμενος τζιήνα που επίστευκεν άμαν ήρτεν η ώρα.

Η κουβέντα/ φράση ήταν σε τηλεοπτικό σταθμό, πριν να ξεκινήσουν οι αναλύσεις τζιαι οι δημοσκοπήσεις εξόδου, τζιαι ήταν η ακόλουθη:

"... οι τελευταίες βουλευτικές εκλογές πριν την επανένωση."

Μετά που τούτον εν έχω τίποτε άλλο να πω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: